Krystyna Balicka

Specjalista ds. marketingu i PR

Krystyna Balicka

Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Kulturoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego. Od ponad sześciu lat baczna obserwatorka dynamicznie zmieniających się internetowych trendów. SEO, czyli optymalizację i pozycjonowanie strony, uważa za jeden z kluczowych elementów każdej strategii rozwoju firmy. Wielka entuzjastka mediów społecznościowych jako platform komunikacji łączących konsumentów z firmami.

Doświadczenie zawodowe zdobywała będąc częścią młodego zespołu tworzącego jeden z popularnych w Polsce internetowych serwisów noclegowych. Pracując dla wrocławskiej agencji reklamowej troszczyła się o to, by firmy, z którymi współpracowała nie tylko promowały swoje usługi, zwiększały sprzedaż i świadomość marki na rynku, ale także zjednywały sobie serca fanów. W swojej pracy ceni działania nastawione na konkretny cel, bo tylko wtedy potrafi mierzyć ich skuteczność i je doskonalić.

W Ars Estetica troszczy się o to, by kreowany w sieci wizerunek pozostawał w ścisłym związku z jego realnym odpowiednikiem. Przy wdrażaniu strategii stara się wykorzystywać maksimum możliwości, jakie oferują najnowocześniejsze narzędzia analityczne. Marketing to, jej zdaniem, sposób na rozwój, a sukces mierzy się liczbą ludzi, którzy na niego pracowali.

wsparcie
Zostaw wiadomość. Odpowiemy tak szybko jak to możliwe.
Przepraszamy, obecnie jesteśmy niedostępni. Zostaw wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Przedstaw się *
Wiadomość *