Specjalista ds. marketingu i PR
Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Kulturoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego. Od ponad sześciu lat baczna obserwatorka dynamicznie zmieniających się internetowych trendów. SEO, czyli optymalizację i pozycjonowanie strony, uważa za jeden z kluczowych elementów każdej strategii rozwoju firmy. Wielka entuzjastka mediów społecznościowych jako platform komunikacji łączących konsumentów z firmami.
Doświadczenie zawodowe zdobywała będąc częścią młodego zespołu tworzącego jeden z popularnych w Polsce internetowych serwisów noclegowych. Pracując dla wrocławskiej agencji reklamowej troszczyła się o to, by firmy, z którymi współpracowała nie tylko promowały swoje usługi, zwiększały sprzedaż i świadomość marki na rynku, ale także zjednywały sobie serca fanów. W swojej pracy ceni działania nastawione na konkretny cel, bo tylko wtedy potrafi mierzyć ich skuteczność i je doskonalić.
W Ars Estetica troszczy się o to, by kreowany w sieci wizerunek pozostawał w ścisłym związku z jego realnym odpowiednikiem. Przy wdrażaniu strategii stara się wykorzystywać maksimum możliwości, jakie oferują najnowocześniejsze narzędzia analityczne. Marketing to, jej zdaniem, sposób na rozwój, a sukces mierzy się liczbą ludzi, którzy na niego pracowali.