specjalista ds. marketingu internetowego
Absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie uczestniczyła w autorskich tutorialach, szlifując swój warsztat pisarski. Wiedzę z zakresu badań społecznych oraz rozwoju marki na rynku konsumenckim czerpała w trakcie studiów Socjologii Ekonomicznej na Wydziale Nauk Społecznych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w branży IT, komunikując marki w mediach społecznościowych, badając zapotrzebowania użytkowników e-commerce oraz pisząc treści blogowe na zlecenie. Dzięki 8-letniej współpracy z placówką badawczą terminologia medyczna jej nie odstrasza, a stanowi wyzwanie do tworzenia eksperckiego contentu, który jest przyjazny dla użytkownika.
W Ars Estetica współodpowiedzialna jest za rozwój marki w mediach społecznościowych, a także redakcję i korektę treści blogowych. Na pierwszym miejscu stawia dobre relacje w zespole, ponieważ wierzy, że kultura organizacji przekłada się na jej wizerunek w świecie.