Krystyna Balicka

Specjalista ds. marketingu i PR

Krystyna Balicka

Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Kulturoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego. Od ponad sześciu lat baczna obserwatorka dynamicznie zmieniających się internetowych trendów. Wielka entuzjastka mediów społecznościowych jako platform komunikacji łączących konsumentów z firmami. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała będąc częścią młodego zespołu tworzącego jeden z popularnych w Polsce internetowych serwisów noclegowych. Pracując dla wrocławskiej agencji reklamowej troszczyła się o to, by firmy, z którymi współpracowała nie tylko promowały swoje usługi, zwiększały sprzedaż i świadomość marki na rynku, ale przede wszystkim – zjednywały sobie serca fanów. W swojej pracy ceni działania nastawione na konkretny cel, bo tylko wtedy potrafi mierzyć ich skuteczność i je doskonalić.
W klinice troszczy się o to, by kreowany w sieci wizerunek pozostawał w ścisłym związku z jego realnym odpowiednikiem. Przy wdrażaniu strategii stara się wykorzystywać maksimum możliwości, jakie oferują najnowocześniejsze narzędzia analityczne. Marketing to, jej zdaniem, sposób na rozwój, a sukces mierzy się liczbą ludzi, którzy na niego pracowali.

Ars Estetica realizuje projekt nr UDA-RPDS.01.01.00-02-173/13-00
Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013